niedziela, 6 stycznia 2013

...

Długo nie dodawałam rozdziałów, mam pełno pomysłów, ułożony plan wydarzeń, ale nie mam czasu, za dużo teraz się dzieje.
Postaram się w ferie coś dodać, ale nie obiecuję, bo mam dużo zaległości w nauce, i pewnie będę musiała dużo się wtedy uczyć.
Bardzo się cieszę, że zostałam nominowana do Liebster Award, ale według mnie, są blogi, które bardziej zasługują na udział w tym konkursie, ten blog nie jest rozwinięty i ma mało obserwatorów, a więc teraz to nie ma sensu. Może za rok mi się uda, kto wie.. :)
Obiecuję Wam i sobie, że to nie koniec tej historii. :))
Trzymajcie się.

1 komentarz:

  1. Zapraszam na moje opowiadanie , liczę że zostawisz po sobie komentarz , a jeśli spodobał ci się mój blog to zaobserwuj :)
    http://neversayneveruntilyoutry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń